Od konce dubna je Centrum Chodov prvním místem v České republice, kde naleznou zákazníci celosvětově známý obchod Foot Locker a spolu s ním i široký sortiment sportovních bot – od klasických modelů po speciální edice.
„Foot Locker je předním prodejcem sportovní a lifestylové módy v mnoha evropských zemích, a proto jsme velmi rádi, že můžeme náš sortiment nabídnout také českým zákazníkům. Naší vizí je stát se centrem trendy sportovní obuvi v Praze,“ uvedla Astrid Heinzeová, specialistka značky pro český trh. „Nabízíme modely, které se dosud nedaly v Praze sehnat. Nejnovějšími přírůstky v naší nabídce na evropském trhu jsou Adidas Hardcourt, Nike Lunar Max SI a Converse Loopback. Věříme, že se nám podaří českého zákazníka přesvědčit, aby vybočil ze svých zajetých kolejí, co se sportovní obuvi týče, a vyzkoušel nové styly a trendy,“ dodává.
Tajemství úspěchu značky Foot Locker spočívá v exkluzivitě. Foot Locker má úzké vazby s celou řadou značek a může nabídnout exkluzivní styly, varianty či barevné kombinace napříč celým sortimentem. Jedinečná je nejen nabídka sportovních bot, ale také sortiment oblečení a doplňků.
„Pro rok 2011 je naším hlavním cílem představit tradiční styly a trendy, které jsou populární v dané lokalitě, v novém, modernizovaném stylu. Nikdo neumí nabídnout zákazníkům nové trendy tak jako Foot Locker. Naši nabídku tvoří celá řada stylů, materiálů a barev, a to různých značek, pro muže, ženy i děti. Nezapomínáme však ani na klasiku, kterou u nás také najdete,“ dodává Astrid Heinzeová.
„Foot Locker je předním prodejcem sportovní a lifestylové módy v mnoha evropských zemích, a proto jsme velmi rádi, že můžeme náš sortiment nabídnout také českým zákazníkům. Naší vizí je stát se centrem trendy sportovní obuvi v Praze,“ uvedla Astrid Heinzeová, specialistka značky pro český trh. „Nabízíme modely, které se dosud nedaly v Praze sehnat. Nejnovějšími přírůstky v naší nabídce na evropském trhu jsou Adidas Hardcourt, Nike Lunar Max SI a Converse Loopback. Věříme, že se nám podaří českého zákazníka přesvědčit, aby vybočil ze svých zajetých kolejí, co se sportovní obuvi týče, a vyzkoušel nové styly a trendy,“ dodává.
Tajemství úspěchu značky Foot Locker spočívá v exkluzivitě. Foot Locker má úzké vazby s celou řadou značek a může nabídnout exkluzivní styly, varianty či barevné kombinace napříč celým sortimentem. Jedinečná je nejen nabídka sportovních bot, ale také sortiment oblečení a doplňků.
„Pro rok 2011 je naším hlavním cílem představit tradiční styly a trendy, které jsou populární v dané lokalitě, v novém, modernizovaném stylu. Nikdo neumí nabídnout zákazníkům nové trendy tak jako Foot Locker. Naši nabídku tvoří celá řada stylů, materiálů a barev, a to různých značek, pro muže, ženy i děti. Nezapomínáme však ani na klasiku, kterou u nás také najdete,“ dodává Astrid Heinzeová.
Comments (0)