Ahoj,
tak se zase po dlouhý době hlásim. Vůbec nechápu, jak je to možný, ale je toho teďka najednou strašně moc. To je pořád nějaká akce, nějaký závody, žádná skola, flákám posilovnu (za poslední dva týdny jsem tam byl jenom 4x). Tohle musí skončit.
  • Za 1. se musim začít učit !!! To je hodně důležitý, protože jinak mě nepustí na rok do německa a to by pro mě bylo strašný. Neni přece možný, aby všechno o co se snažim ztroskotalo ... i když do teď to tak bylo. Víte, strašně moc bych chtěl v životě aspoň jednou dosáhnout něčeho, o co se snažim.

  • Za 2. musim začít víc posilovat a nasadit přísnější dietu. Jó, jednou bych se chtěl podívat do zrcadla a říct si, mám pěkný tělo. Né, že jsem hezkej, to se nestane, to mám vrozený ... ale aspoň to tělo !!! 

  • Za 3. si konečně musim sehnat někoho, kdo by chtěl vytvořit webovky. Je to sice těžký, ale myslim si, že by se mohl najít někdo, kdo by o ně stál. Přece jenom, jako mladý student mohu nabídnout nový, atraktivní a moderní design a ještě k tomu za nízkou cenu. Možná je moje nevýhoda v tom, že nemám nic, co dát do portfolia (akorát jednu stránku) ... jenže každej musí na něčem začít.

  • Za 4. bych se konečně měl odhodlat ke spoustě věcí ... Jak jednou pravil David Ambrosse "Jestliže máte odhodlání vyhrát, právě jste získali polovinu úsoěchu, jestliže jej nemáte, dosáhli jste poloviny své prohry. ", jenže v tom je právě můj problém. Jsem typ člověka co se soustředí na své zápory a nedostatky (kterých mám opravdu dost) a vůbec si nevšímá svých kvalit (to je obecně, já žádný nemám). Sám si házím klacky pod nohy, víím ! Jenže co mám dělat, když jsem k něčemu odhodlaný, nikdy nic nedotáhnu do konce. Nikdy !!! Vždy si vzpomenu na své nedostatky a řeknu si, že nemám šanci. A pak svůj boj vždy prohraju ...

Zítra mě čeká po měsíci začátek normálního vyučování ... na to se teda netěšim, protože jsem si zvykl na to, že nemusim nic dělat, můžu vstávat v kolik se mi to hodí atd. No jo, zlenošil jsem a teď je čas vrátit svůj nudnej život zpátky do starejch kolejí. Apoň částečně. Slibuju, že dodržim body 1 a 2 a že se pokusim dodržet body 3 a 4. Tak mi držte palce ...

PS: Nemusíte se bát, že začnu o5 psát jenom deník, vždy jak budu mít chvilku a bude o čem psát, tak to sem hodim :) Celebrity, módo ... těšte se, protože Tony Montano už je zase online :D:D:D

Páááááááááá :o)




Comments (0)