Tak dnešek nebyl zrovna zajímavým dnem, teda jen když opomenu začátek přesouvání mého blogu na blogspot ... Ráno v 4:45 zazvonil budík a já věděl, že se mi určitě do školy nechce, jenže co se dá dělat. Ve škole mi spolužáci pohrozili testem ze zemáku a ještě k tomu jsem si uvědomil, že nemám protokol na bižuli a schytat dvě pětky za jeden den opravdu neni dobré, když moje známky nesmí být horší než 3, abych mohl jet na svůj vysněný roční pobyt v německu. Doma jsem se konečně začal věnovat designu blogu, doupravení různých částí a nezbytností blogu a pak jsem začal blogovat. Když přivezli pro mamku sušičku (narozeninový dárek), tak jsem vysolil ty těžký peníze a odtáhnul tu 43 kg krávu k nám do baráku - je moc hezká. Než přijela, tak jsem jí stihnul shovat na bezpečné místo na zahradě, kam se jistě do ČT, kdy narozeniny slaví, nepodívá... Mamka pro mě měla nemilé překvápko, vyplňování sčítacích lístků není zrovna moje oblíbená činnost, ale co, někto to hold udělat musí. Teď už jenom pouštim hudbu a čekám na kámoše ... už je tu, tak hurá do posilky ... večer sem možná ještě něco hodim :)

Comments (2)

On 4. dubna 2011 v 17:42 , Martina Bierová řekl(a)...

pohrozili ale nesplnili, test se píše v pátek :)

 
On 4. dubna 2011 v 20:37 , Tony Montano řekl(a)...

jj, už jsem slyšel no, ale nevadí ...