Ahoj všem, 
konečně se mi podařilo vyřešit problém, který mi velice dlouhou dobu bránil v tom, abych se přesunul z blog.cz na blogspot.com. Je to sice maličkost a většina z vás jistě ví jak na to, ale zrovna blogování není moje silná stránka a nedokážu se zrovna 2x orientovat v tomto novém prostředí blogspot.com a tak pro mě bylo velice těžké přijít na to, jak vytvořit menu na mém blogu. Teď, když konečně vím "jak na to", tak mi nic nebrání v tom, abych se pomalu začal přesouvat sem.

Proč přecházím?

Je to velice jednoduché, odcházím, protože mě štvou  komentáře typu: "ChoĎ AsPoŇ 2x TýDnĚ nA mŮj BlOgÍsEk A jÁ zAs BuDu ChOdIt Na TeN tVůJ ... " nebo "Ahojky, prosím dej mi na mém blogu hlásek do ankety" nebo "ahoj, hlasuj pro me prosim v soutezi o nejlepsi blog o justinu biebrovi na strance http://www.neco-neco.blog.cz" ... 
Asi určitě všichni víte o čem mluvim :) Tohle prostě neni nic pro mě. Tak doufám, že tady to bude lepší a dočkám se i jiných komentářů, než výše uvedených.  

Teď bych se měl asi představit :))

Jmenuji se Radek a bydlím v menším městečku poblíž Karlových Varů. Je mi skoro 17 let a navštěvuji místní gymnázium. S psaním blogu jsem začal když mi bylo cca. 15 let, to znamená, že oproti většině jsem absolutní nováček, ale to mi moc nevadí.

Kdybych měl nějak zhodnotit svojí povahu, tak bych řekl, že jsem na venek věčně veselý kluk, který je kamarádský, snaží se být spravedlivý, romantický, někdy až příliš zasněný ... Rozhodně nemám problémy s tim, abych zapadnul v kolektivu a rychle se přizpůsobím novému prostředí, věce i lidem.




  Rozhodně nepatřím, mezi šampóny, gangstery, holohlavce ani jiné skupiny lidí ... Snažím se být svůj a když mě někdo uráží, tak to většinou ignoruju. Vim, že nejsem ani se nesnažim být nějakej playboy, co bude mít na každym prstu 20 holek. Samozřejmě, chtěl bych být cool a sexy, ale bohužel, každý nemá to štěstí a i když se snažim, co to jde, tak zatim nic moc výsledky nejsou. Každopádně si myslím, že člověk co je od přírody krásnej to má ve svém životě o dost jednodušší, ale když pak někdo takovej jako já něco dokáže, tak na sebe může být určitě hrdej. Někdy bych přál těmto lidem, vyzkoušet si, jaké to je být ošklivej a tlustej ... jak by se asi cítili a jak by se jim líbilo to, jak by se k nim chovali jejich "kamarádi", kdyby je viděli takto. O tomhle tématu by se dalo mluvit dost dlouho, ale pro představování toho je už až až.

Mezi mé koničky patří: Počítač, KAMARÁDI, televize, knížky, HUDBA, různé akce, blogování, TELEFONY, nakupování, chatování, SERIÁLY A FILMYPOSILOVNAKICK BOX, box, plavání, cykloturistika, procházky (hlavně v noci po městě nebo v přírodě), lyžování, AUTA, MOTORKY A 4KOLKY, nikdy nepohrdnu dobrou kávou a skvělým jídlem, baví mě vařit a dělat, či dokonce vymýšlet nové recepty a drinky, PEJSCI A KOČIČKY, tanec, HIP HOP ... 


Myslím, že pro začátek je toho až moc ... tohle musí určitě aspoň trochu stačit na to, aby jste si o mě udělali nějaký obrázek a teď už záleží jenom na vás, jestli máte zájem sledovat můj blog nebo ne :)

Comments (1)

On 4. dubna 2011 v 17:08 , Martina Bierová řekl(a)...

děkuju :) taky mi to dalo zabrat :D