Dnešní noc byla příšerná, vůbec jsem se nevyspal ... normálně spím tak 4 hodiny, ale dnes jsem byl rád možná tak za hodinku ... nemohl jsem prostě usnou, pořád jsem přemýšlel nad tím vším co jsem udělal nebo naopak neudělal, co jsem pokazil a proč. Ani Adélku jsem nemohl pustit z hlavy, pořád jsem musel přemýšlet nad tím, jestli se má líp nebo je to pořád stejný nebo jestli náhodou neopustila tento svět :((( Při této představě my bylo fakt hnusně a nebudu lhát, že jsem brečel jak malej. Ale co, nestydím se za to.

Ve škole jsem spánek doháněl, teda až na psychologii a laborky, protože, tam se vážně spát nedá a laborky jsou dokonce i zajímavý, takže tak ... Když jsme měli odpoledky, tak jsem psal mamce na skype, oznámil jí, že jsou dneska třídní shůzky a že bych byl moc rád, kdyby tam šla (asi musela být v šoku, většinou jí přemlouvám, ať tam nechodí a ona sama tam nechce, když pak slyší samý stížnosti). Nakonec jsem jí přemluvil a ona že tada půjde ... Nakonec mě všichni opravdu pochválili, akorát zase měli narážky na kouření ...

Po škole jsem měl v plánu jít zmlátit jednoho kluka (23), protože pořád obtěžuje mojí malou sestřičku (10) ... nevim, jestli je to nějakej úchylák nebo pedofil, ale tohle by si nikdo dovolovat neměl a ještě k tomu naše město je vyhlášený tim, že se tu hemží takový podivní lidé ... Nakonec mi to sestřička rozmluvila, ale jestli jednou jedinkrát se dozvim, že jí zase psal, volal nebo na ní čekal před školou, tak už se neznám (a to že se vůbec neperu, protože mám z kick boxu naučený chvaty a nerad bych někomu ublížil napořád ... s tim bych nemohl žít, tak se většinou jenom bránim ... přece jenom já něco ustojim :) ...)

Potom jsme šli s kámošem k nám a on tu počkal na svoje rodiče, mezi tím jsme zkoukli další díl Leverage a myslím, že i jemu se trochu líbil :)) Pak přišel další kámoš a donesl mi cocaine energy drink, abych zase mohl prodávat a já mu dal peníze z minulého prodeje :) Mezitím jsem si všim, že mi psala jedna moje kámoška, jestli nechci jít s naší společnou kamarádkou ven, tak jsem si řekl proč né a šli jsme ... Ještě sebou vzala svýho úžasnýho pejska Gilberta :)) Jsem celkem rád, že mě vzali s sebou, aspoň jsem přišel na jiný myšlenky ...

Potom jsme s kámošem zašli do posilovny, kde jsme si dali řádně do těla ... doma jsem si dal gainer a šel sem :) Jelikož na facebooku neni nikdo, kdo by chtěl pokecat, tak jdu koukat na další díly Leverage ... nejhorší je, že to brzo dokoukám a nebude na co koukat ... poraďte mi prosím nějakej dobrej seriál v CZ nebo s CZ titulkama, prosím :)) (himym, simpsonovi, futurama, přátelé, bigbang, leverage, the cleveland show a griffinovi jsem už viděl :)))

Comments (1)

On 15. dubna 2011 v 10:29 , Biancaprincipessa řekl(a)...

Inak ani ja som sa vobec nevyspala :(