Když jsem konečne vylezl z postele, tak jsem šel uklízet do altánu po oslavě. Trvalo to asi hodinu a půl než jsem to všechno uklidil a řeknu vám ... bylo to peklo ! :D Potom jsme si udělali na grilu kuřecí prsíčka a dali si to se zeleninou k obědu.

Když všechno bylo uklizeno i po obědě, tak jsem si vzpoměl, že jsem včera na netu objevil motorku, po který toužim už dlouho za super cenu. Problém je, že momentálně nemám tolik peněz na to, abych si jí mohl dovolit, tak jsem prosil taťku, aby mi na ní pučil. Ten mi peníze nechtěl pučit, protože stejně pak pojedu na rok do Německa a motorka by stála v garáži. A v tom se do toho vložil ještě moje ustrašená mamka, která při bouřce vytahuju elektroniku ze zásuvky a je schovaná pod dekou. Řekla že je 100% proti a že mi na tom stejně nedovolí jezdit. Chápu, že má o mě strach, ale na druhou stranu mi přece nemůže pořád všechno zakazovat ... Celej den jsem je přemlouval, ale stejně nic. Takže bohužel, mám smůlu :((



Na druhou stranu, to neni nic tak hroznýho ... ale jelikož jsem pořád ještě dost na prášky z ostatních věcí, tak tohle mě ještě víc doráží.

Ještě k tomu jsem si tento víkend měl stáhnout Office 2010 a začít na nich trénovat na mistrovství republiky v grafických disciplínách, ale ani jsem se k tomu nedostal ... a teď když koukám na stů, tak bych si měl ještě napsat protokol z bižule, ale popravdě, komu by se chtěla dělat v 9 hodin večer histologie obratlovců od krevních roztěrů až po peří holuba a navíc ještě taxonomie ryb ... Mě teda ne, takže na to "prdim" :D:D:D



Mějte se krásně a užíte si zítřejší den, má být slunečno :o)

Comments (0)