Dneska bylo opravdu ošklivo: celodenní déšť, skoro tma, nepříjemný vítr ... skvělá doba pro to, aby na mě přišly deprese, špatná nálada a smutek ... A taky, že jo ! Nechápu, proč špatný zážitky z našich životl nemůžeme vymazat ... nemůžu přece pořád myslet na Adélku, která mi odešla pryč (možná vám ten příběh někdy povyprávím, jestli na to budu mít dost síly) a do nekonečna se tím trápit ... jenže jakmile mi to někdo připomene, špatná nálada je tu ... né, že bych se jindy cítil buchví jak skvěle, ale když myslím na tohle, tak svojí špatnou náladu ani nedokážu pořádně skrýt. Já vím, přetvářka neni dobrá věc, ale věřte mi, že v tomto případě je potřeba ... nechci zatěžovat přátele svýma problémama a kazit jim den svojí špatnou náladou ... Já to prostě časem skousnu a bude to fajn ... už jsem prostě takovej :)

Po 6. hodině jsem jel ke strejdovi do práce něco vyřešit - úspěšně :)) On mě pak hodil na hudebku (odpoledky), kde jsem během dvou hodin získal skvělé propiskové tetování :D:D:D

Ani neni možný, jak ten den pak rychle utíká (ale zas o tolik je večer pomalejší ...), příjdu domu a hned se připravit do posilovny, udělat si něco lehkýho na sváču, zkouknout jeden díl Leverage a už zas běžet do posilovny, kde jsem od 6 tak cca. do 9.





Jenže pak příjdu domů a když nikdo neni na FB, kdo by chtěl prohodit pár vět, tak to je teprve nuda ... no co se dá dělat ... vzhůru nudě kupředu :)) Ahoj

Comments (5)

On 13. dubna 2011 v 21:25 , Anonymní řekl(a)...

achjo, ty jsi fakt trubka.. přátelé JSOU od toho, abys je zatěžoval svýma problémama, protože je tím vůbec nezatěžuješ! a na turisťák taky nejedeš proto, abys nás nezatěžoval tím, že se nám pak bude po tobě víc stýskat? to je totiž hrozná kravina, protože bysme měli aspoň tím víc vzpomínek na tebe..

 
On 13. dubna 2011 v 21:57 , Tony Montano řekl(a)...

Kdo jsi? A jak o tomhle blogu víš?

 
On 13. dubna 2011 v 22:18 , Anonymní řekl(a)...

Já jsem já.. a vim o tvym blogu z Marti blogu ;)

 
On 14. dubna 2011 v 16:26 , Martina Bierová řekl(a)...

já si to myslela, že si smutnej kvůli tomu :/ vždyť víš, že mě se svěřit můžeš :)
jó! tetování bylo fajn :D

 
On 16. dubna 2011 v 15:56 , Karolína B. řekl(a)...

nesmíš se trápit... tím, že o tom budeš stále dokola přemýšlet to jen sám sobě zhoršuješ. sama vím o čem mluvím, je to už skoro rok a stejně se pořád trápím jako ty.. jsme prostě nepoučitelný lidi. tak chci aspoň abys ty byl silnej a nemyslel na to, až už to bylo cokoliv. drž se přece! :)