12.4 - výročí prvního letu člověka do vesmíru a hlavně se narodil jeden z mých nejlepších kamarádů :))


Můj život je dost nudnej natolik, že si většina z vás teď asi řekne: ,,kdyť takhle vypadá každej můj normální den", ale pro mě to byl prostě den Luxus :)) Ráno to začalo celkem zvláštně ... samozřejmě sem nic nestíhal, ale nakonec jsme s kámošem vyzvedli kámošku v čas a to je hlavní :)) Ve škole nic moc ... asi na to hodně působila nuda a ospalost, ale to je jedno. Jakmile zazvonilo, "zakempili" jsme to s holkama v šatně a dělali blbiny ... a to pořádný, ale nevadí - byla sranda :)) Potom jsme šli domu. Doma jsem si zaposiloval, zahrál dobyvatele, odnesl tříděnej odpad a pak hurá pro kámošku a na staré náměstí, kde jsme měli sraz s dalšíma 2 kámoškama a šli jsme do místního baru Paparazzi, který jsem si v poslední době oblíbil :) Musim říct, že jsem si to tam skvěle užil a najedl jsem se (i když bych neměl) úplně úžasnýho jídla ♥♥♥. Potom jsme šli do parku a dělali blbosti ... jak děti :D Teď už jsem doma a přemýšlím nad tim, kdy zas něco podniknem :))

     (tohle je VIP prostor, kde se sedí vážně skvěle ... ještě, že máme známosti ... ...)

Comments (3)

On 12. dubna 2011 v 22:07 , Martina Bierová řekl(a)...

podnikneme to co nejdřív! :D byl to super den :)

 
On 12. dubna 2011 v 22:11 , Tony Montano řekl(a)...

:))

 
On 13. dubna 2011 v 10:46 , Biancaprincipessa řekl(a)...

ten bar vyzera super:)