Ahojte, dneska se toho opět moc neudálo, ale i tak něco stojí za zmínku. Ráno mi dovezl kamarád energy drinky cocaine (viz. obrázek), abych je prodával u nás na škole. Poprosil mě o to a i když z toho nic moc nemám, tak to pro něj udělám. Prodali se sice jenom 4 kusy a to 2 jsem si koupil já a 2 moje nejlepší kámoška :D Ale to nevadí na příští týden si ode mě spolužák objednal celý balení :) To zas asi dělá nějakou párty pro ten svůj "TGH gang (TGH = tuna gelu na hlavě)". Z dějáku jsem dostal za 3 a to je pro mě velice uspokojivé, když vezmu v úvahu, že jsem se na to ani nekouknul (netvrdim, že na tom má zásluhu spolužačka sedící kousek ode mě) :). Po dvou plechovkách cocaine jsem byl plnej nevybitý energie. Jakmile jsem dorazil domu, zapnul jsem si house hudbu, vzal činky a po  20 min. běhání na trenažeru jsem začal posilovat ... Cítil jsem se silnější a taky jsem zvedal větší váhy. Chvilku ještě zaskákat na trampolíně a rychle do vany. Zbytek dne jsem strávil na počítači učením kámoše, jak hrát jednu online hru (Heroes of Newerth). Celkem zábava, protože Bobr (tak mu říkáme) má tendenci hlásit, hlásit a hlásit :D:D:D

K večeru jsem se začal věnovat změnám na blogu: vzhled, vymýšlení co napíšu dneska sem - do "deníku" a co zajímavého bych pro vás ještě mohl vytvořit. S tim vzhledem jsem si dal práci asi na 2 hodiny a myslim si, že to celkem ujde, ale někde jsem vložil oranžové podtržení v menu a teď nevím, kde to je a nejde mi to dát pryč ... no co se dá dělat :D

Odbila 22 hodina a já zjistil, že nic nestíhám: sprcha, sloh na NJ, vytvoření nové sekce na blogu, kam budu jednou za měsíc přispívat svými zážitky, díky kterým vám pomůžu si udělat lepší obrázek o mém životě a spousta dalších věcí ...

Jelikož jsem ještě naspeedovanej z cocaine, myslim, že většinu toho ještě zvládnu ... tak mi držte palce, abych ráno byl schopen vstávat :D

Comments (0)