Ráno se vzbudim, kouknu na budík a hned vidim, že jsem zaspal ... zase !!! To už je po několikátý. Když mě mamka hodí do školy, ještě moc netušim, jak bude dnešek probíhat. Až do fyziky to uteklo celkem rychle. Naše paní profesorka, tedy teď už pan profesor nám nechal rozdat papíry a já už věděl co příjde. Naštěstí jsme psali ze zapojování kondenzátorů, což bylo s nemalou pomocí mého souseda velice jednoduché. :D

Když si to pak kráčim do šatny, potkám profesorku, která se mnou byla na soutěži ve Wordprocessingu a ta mi řekla, že postupuji na celostátní kolo, což mě velice potěšilo :)

Odpoledne jsme pak zašli na šíšu do místního parku. Bylo moc pěkně, zábava nevázla ... To jsme se nasmáli. Později zbytek party šel k nám domu. Seděli jsme venku u baráku, skákali na trampolíně a foukali bubliny obřím bublifukem. Nakonec u nás zústala jenom Agáta. Šel jsem jí doprovodit do Kfel (několik set metrů od mého baráku), odkud jsem pak jel se svým kamarádem na skůtru k nám. Vzal jsem si věci do posilky a hurá zničit se! :)

Ještě jsem se stavil v penny a šel domu, hodil sprchu a zalehl do postele odkud teď píši tento článek.

Comments (0)