Ahojte, omlouvám se, že jsem se teďka 2 dny nezval (on to tu stejně nikdo nečte, ale to je jedno :D), ale prostě nějak nebyl čas. Ve čtvrtek se toho moc zajímavýho nestalo, akorát jsem se dozvěděl, že postupuju na mistrovství republiky ve Wordprocessingu, což jsem docelá rád, protože se dostanu do Chotěboře, což je městečko, ke kterému mám osobní vztah :)) Odpoledky byli celkem v pohodě a pak hurá domů. Ještě jsme s kámoškou zašli do obchodu, ve kterém jsem mamince koupil kytičku (měla narozeniny). Oslava byla celkem v pohodě a taťkovi jsem konečně ukázal webovky, které jsem pro něho připravil a dúležité je, že se mu líbily. Večer mě spolužáci naučili hrát jednu skvělou online hru. Jmenuje se dobyvatelé a je to celkem fajn :)


V pátek jsem přišel do školy úplně unavenej ... musel jsem si dát cocaine (energy drink a pak jsem byl konečně "ready". Nic moc zajímavého se nestalo, jenom jsme se po cestě domů stavili v cukrárně a řeknu vám, to bylo peklo nic si nedat ...

Dneska jsem vstával až ve 12, ale od 9 už sousedi sekali zahradu ... bylo to strašný ... odpoledne jsem jel k babičce, páč jsem tam dlouho nebyl a ještě jsem jí naskládal dříví :) Pak jsem se se strejdou stavil ještě u dědy a teďka už jsem u babičky doma, kde mám pohodičky, páč tady jsem jenom já a strejda, takže máme klídek :)

Comments (0)