Ahoj, jak už jsem dneska psal, tak jsem vstal brzo ... ale k čemu to, když jsem publikoval příspěvek, tak už jsem zase nestíhal :D ... ještě mi vypadnul net a já se nemohl připravit do školy ... prostě pecka :D

Ve škole jsem do testu z CH dokázal napsat dokonce celý svoje jméno, ale to bylo tak všechno na co jsem se zmohl :D Ostatní předměty byly v pohodě, až na NJ, protože tam jsem tak dlouho provokoval, až jsem dostal za trest napsat 20 vět o Ostern (Velikonoce) a to v němčině ... :( ... snad pomůže wikipedia.de a google.de :))

Mezi tím se venku udělalo vážně nádherně, takže pěkně v kraťasích a tričku a byl jsem spokojenej :) ... Vzal jsem Alánka (můj pejsek) s Agátkou (moje "sestřička") na rocházku :) Potom rychle pro skůtra a pro cocaine energy drink :) Jooo to zase rozjedem, jak říká můj naivní kámoš "byznys" :D

Potom jsme ještě dávali závody na skůtrech a já vyhrál ...

V posilce to bylo zase něco ... koukal jsem na sebe a jako vůbec žádný svaly nemám ... ani nwm proč tam chodim ... nehubnu, nenabírám svalstvo ... jsem asi postiženej :(( No co se dá dělat ...

No tak to je vše ... mějte se pp :) 

Comments (2)

On 19. dubna 2011 v 10:06 , Biancaprincipessa řekl(a)...

juj nemcina je otravna ale wikipedia je nad zlato:)

 
On 19. dubna 2011 v 13:20 , Emma řekl(a)...

Moc dakujem za mily komentar :)
a nevdzavaj tu posilku! urcite to je dobre aspon pre tvoje zdravie!!! :)!!
aj ty mas super blog...sledujem!