Ahojte, tak dneska byl celkem nabitý den. Ve škole jsem si nechal nadiktovat test z F (takže počítám s 1) a pak jsem jel do Varů za taťkou na bazar, tam jsem si nafotil auta, bazar, dílnu a dokončil všechny nezbytnosti, které nebyly dokončeny. To znamená, že možná koncem týdne budou webovky konečně online :)) Ale co je ještě důležitější - dostal jsem auto ... sice to neni nic moc Mercedes Benz třídy E, ale i tak na těch půl roku, než se naučim pořádně řídit a dostanu svojí vysněnou Audi A8L W12 6.0 - 450 koní. To pak budu spokojenej, ale myslim si, že by mi i ten "meďák" stačil :))) Sice je to rok před tím, než budu moct řídit, ale mezi tím, si na tom autě můžu všechno upravit/opravit. Takže až mi bude 18, tak to bude vymazlený autíčko :))

Na závěr přidávám fotky "meďáka a audinky"...
Dobrou noc :)

Comments (3)

On 12. dubna 2011 v 15:52 , Martina Bierová řekl(a)...

je hezkej, ale na Audinku nemá no :D :P
doufám, že mě budeš vozit, i když už budeš ten divnej kluk z Německa :D

 
On 12. dubna 2011 v 20:38 , Tony Montano řekl(a)...

No fakt díky, Německem se sice hodně věcí změní, ale nikdy nebudu divnej kluk z Německa !!! :)

 
On 12. dubna 2011 v 23:11 , Martina Bierová řekl(a)...

to bylo džouk! :D