Tak dneska byl docela vydařený den. Ve škole sice nic moc, protože se čím dál víc přibližuje doba, kdy je tam všechny opustim a já nato prostě nemůžu nemyslel. Na druhou stranu byl dnes den objímání a to bylo docela fajn, sice jsem obejmul jenom 2 lidi, ale vůbec mi to nevadí (no to zas tak úplně není pravda, píč je ještě pár lidí, který bych moc rád obejmu, ale tak snad jindy :) ), protože oba pro mě strašně moc znamenaj :). Po škole jsem by skoro pořád doma a k večeru jsme zašli já a moje 3 kamarádky do místního baru - Paparazzi, kde jsme si dali jídlo, kávičku, zmrzlinu ... prostě samý ty věci, který bych neměl, ale říkal jsem si, že si uudělám radost (o5 :D). Pak jsme byli ještě v parku, kde se holky zase vyřádili. Teď jsem přišel domů a mám takovou divnou náladu ... vypadá to, že dneska asi budu psát ... Uvidíme co se z toho vyklube :)

Jinak k novinkám na mém blogu. Přidal jsem do pravého panelu odkaz na stránku, kam můžete psát jakékoliv dotazy, které vás napadnou. Slibuju, že budu odpovídat upřímně a pravdivě :o). Dále jsem přidal Menu "Co dělá Tony M.?", kde najdete věci z mé tvorby, tak doufám, že se vám tam aspoň něco zalíbí. Ještě dělám hudbu a nějaké další věci, ale to sem raději dávat nebudu. No a to, že je změněný vzhled, tak toho jste si asi všimli ... jak se vám vůbec líbí (pište do komentářů prosím :) )?

Thats all :) Mějte se krásně :)

Comments (0)