Dneska jsem se potřeboval opravdu dobře vyspat, tak jsem vstával až kolem 11. hodiny ranní. Jakmile jsem se nasnídal, tak jsem se začal věnovat blogu a zároveň přípravě narozeninové oslavy pro mojí mamču.

Ani nevím, proč jsem si to vzal na starost, ale snad to všechno klapne a mamča bude spokojená ...

Během dne jste si také mohli na mém blogu všimnout pár změn, například spuštění kategorie Fashion a Showbiz ... co znamenají a na co se můžete těšit asi nemusím vysvětlovat ... :)

Na 6 přijdou hosté, což znamená, že už je zatopeno a jenom dopíšu tento článek už mě tu dneska neuvidíte :D

Ještě přikládám pár fotek (focené z mobilu Sony Ericsson Aino na jehož recenzi se můžete těšit v průběhu příštího týdne) ...

Místo konání
Kočička to už zakempila na strategickém místě :D
Oheň již tiše plápolá
Něco málo z občersvení ... jenom vědět kde jsou schovaný ty haldy masa a další ...
Alánek se už nemůže dočkat :)
Toť vše ... ahoj

Comments (1)

On 16. dubna 2011 v 22:57 , Cookie řekl(a)...

tvoj blog citam vzdy ked ti vyjde novy prispevok ale az dnes som sa rozhodla napisat, lebo chcem aby si vedel, ze je super, ze aj chalan ma blog a pise proste ako veci vidi o sebe svojich pocitoch, dnoch a tak..
velmi sa mi to paci!