Ahoj,
omlouvám se, že jsem se tak dlouho neukázal, ale prostě nebyl čas ...

Ve středu jsem jel hned po škole ke kámošovi do Abertam, kde jsem si to skvěle užil. Zůstal jsem přez noc a další den jsme jezdili na 4kolce. Potom spal zase on u nás. K večeru jsme byli ven ještě s jednou kamarádkou o5 v parku, o5 na houpacích konících :D

Západ slunce v Abertamech


Další den se vstávala vážně s chutí, protože nás čekala obrovská párty u našeho bývalého spolužáka Járy. Bohužel nesplnila svoje očekávání, protože to poslední dobou v naší třídě dost skřípe, což také neslo své následky na té párty ...


Hrátky při čekání na ostatní :)

Část naší bandy :)


Další den jsem se probudil na podlaze a vůbec jsem nevěděl co a jak :D Vstal jsem, zjistil že už jsou skoro všichni pryč a že nemám nikde boty. Nakonec jsem je našel a dal se do úklidu ... Ve 12 bylo hotovo a pak už jenom pohodička na sluníčku, trochu alkohol, občas cigárko :))) co víc si přát :D

Nakonec jsme se domluvili, že tam zůstanem ještě jednu noc. Sice tam ostatní hráli dračí doupě (já ne páč mě mezi sebe nechtěj :( ), ale to mě a mému kamarádovi moc nevadilo. Škoda, že odjížděl tak brzo. Šel brzo spát, tak jsme dali jenom 27 panáků vodky a slivovice a šli spát :D

Když jsem se vzbudil, tak jsme šli zase uklízet. Bus nám nejel, takže jsme šli pěšky do asi 8 km vzdálené obce na autobus. Naštěstí nám zastavil nějakej kluk a hodil nás na tržnici, odkud nám jel autobus už do mého města Ostrova :)) Přijel jsem domů a nikdo nebyl doma, tak jsem si otevřel Jacka Danielse a koukal na seriály.

O velikonočním pondělí jsem vstal, vzal pomlázku a jel na skůtru prohánět holky. Řeknu vám, jízda na skůtru s několika paňákama v sobě neni zrovna dvakrát bezpečná, ale což. Opilý řidič, veselý vrah. :D

Skoro jako já :D

Dneska jsme byli se třídou v kině na filmu The Social Network. Zas tak extra to nebylo, ale co mě zarazilo, tak 3 způsoby hackovaní pro stažení těch fotek ani neexistujou :D Pak mě napadlo si vyzkoušet, jak je asi těžký vytvořit vlastní sociální síť obdobnou Facebooku a jak dlouho mi to asi tak potrvá. Dneska jsme začal, tak uvidíme, jak mi to půjde ...  zatím jsem prací strávil 3 hodiny :))
Taky mi přišla velice potěšující SMSka. Byla od holky, která mi psala, že se jmenuje Julia a že je z mojí hostitelské rodiny v Německu, což znamená, že už mám rodinu a že jedu na 100%. :)))



To je vše, tak ahoj :)

Comments (0)