Dnešek byl celkem nudný den, ve škole nic zajímavýho a o tom zlým pánovi, co mi dal 5 z CH ani nemluvim :D Ještě, že už přišel Cocaine (energy drink), takže jsem aspoň nebyl ospalej :)) Na druhou stranu jsem přemýšlel co vylepšit na svém blogu, aby se vám tu líbilo a byli jste spokojení s tím, co tu najdete :) ...

Hned jak příjdu z posilovny, tak zveřejním novou kategorii s názvem Fashion, neni to žádná snaha o vytvoření fashion blogu, ale poslední dobou se začínám o módu celkem zajímat a myslim, že by nebylo špatné sem dávat nějaké aktuality, videa a fotografie z modních přehlídek a další užitečné informace typu:  kdy a kde budou módní festivaly, informace o módě od školních batohů až po mojí oblíbenou značku LV nebo Armani. Další věc, kterou jsem marně hledal je móda pro kluky/muže ... sice 95% všech náštěv jsou holky, ale já bych někde rád prezentoval nápady pro kluky, jelikož já sám si vzhledem k mému vzrůstu tyto věci nemůžu dovolit.

Jsem celkem zvědavý, jak na to budete reagovat a jestli se z občasných čtenářů stanou čtenáři, kteří budou pravidelně navštěvovat můj blog a vždy najdou nějaký dobrý nápad :))

Tak já mizim ... mějte se :))

Comments (2)

On 15. dubna 2011 v 18:21 , Martina Bierová řekl(a)...

super nápad, těším se co si pro nás věrné čtenáře vymyslíš :)

 
On 15. dubna 2011 v 20:38 , Tony Montano řekl(a)...

Myslíš pro tebe, věrnou čtenářku :D